Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Saalbach, Zell am see
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="andythecameraman" data-source="post: 923619" data-attributes="member: 45846"><p>Vi är ett gäng slitna säsongare som beslutat att ju fler vi blir ju roligare får vi. Vi åker till Zell am see/Saalbach vecka 6. Åker den 3e feb och hemma 12 feb Boende är ordnat i zell am see.. Tänker åka där snön är bäst så vi köper liftkort som gäller i zell am see, saalbach, kaprun.</p><p>Är ni sugna på att åka med ett gäng som varit med förr så är de bara höra av er. Alla är välkomna att åka med oss. Ju fler vi blir ju trevligare blir de. Kan bli vilt. Men vi är först i backen på morgonen.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="andythecameraman, post: 923619, member: 45846"] Vi är ett gäng slitna säsongare som beslutat att ju fler vi blir ju roligare får vi. Vi åker till Zell am see/Saalbach vecka 6. Åker den 3e feb och hemma 12 feb Boende är ordnat i zell am see.. Tänker åka där snön är bäst så vi köper liftkort som gäller i zell am see, saalbach, kaprun. Är ni sugna på att åka med ett gäng som varit med förr så är de bara höra av er. Alla är välkomna att åka med oss. Ju fler vi blir ju trevligare blir de. Kan bli vilt. Men vi är först i backen på morgonen. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Saalbach, Zell am see
Tillbaka
Topp