Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Saalbach
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Deleted member 87016" data-source="post: 485445"><p>fan vad gött! Vi åker den 12e december, får väl hoppas att det inte är försent bara haha.</p><p>djlarry: Har inte riktigt bestämt det än, det går ju iallafall shuttles eller transfers eller vad det heter från münchen, ganska dyra dock, annars går det nog tåg eller buss också på något sätt, frågan är om det är värt kluddet, eftersom flygbiljetten var så billig så blir priset allt som allt inte mer än 1700 ändå så.</p><p>Jens! När åker du ner? Borde styra upp något! Jag bjuder på en öl mot några tips från en erfaren säsongare! <img src="https://cdn.jsdelivr.net/joypixels/assets/8.0/png/unicode/64/1f642.png" class="smilie smilie--emoji" loading="lazy" width="64" height="64" alt=":)" title="Smile :)" data-smilie="1"data-shortname=":)" /></p><p>Hörs och ses i Saalbach!</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Deleted member 87016, post: 485445"] fan vad gött! Vi åker den 12e december, får väl hoppas att det inte är försent bara haha. djlarry: Har inte riktigt bestämt det än, det går ju iallafall shuttles eller transfers eller vad det heter från münchen, ganska dyra dock, annars går det nog tåg eller buss också på något sätt, frågan är om det är värt kluddet, eftersom flygbiljetten var så billig så blir priset allt som allt inte mer än 1700 ändå så. Jens! När åker du ner? Borde styra upp något! Jag bjuder på en öl mot några tips från en erfaren säsongare! :) Hörs och ses i Saalbach! [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Saalbach
Tillbaka
Topp