Saalbach
Jag kommer nyss hem från saalbach,ett återseende som inte var lika trevligt som jag hade väntat mig.
Jag var där många gånger under 80-talet o början på 90.
Men österrikarna har blivit grymt otrevliga och arroganta.
Skid uthyrarna på Bauer ski t.ex. Otroligt hånfulla och otrevliga,
personal på pfeffer alm,det känns som man stör när man beställer mat.
Lift personal som verkar vara tvångskomenderad,sura som ättika.
Två ställe fick vi mycket bra mottagande på,Post och kohlmais stubn.Heder åt dem.
Vi hade iallafall grymt bra skidåkning,massor med snö.
Men det blir Frankrike igen nästa gång,vive la france ,bojkotta Saalbach.
Jag var där många gånger under 80-talet o början på 90.
Men österrikarna har blivit grymt otrevliga och arroganta.
Skid uthyrarna på Bauer ski t.ex. Otroligt hånfulla och otrevliga,
personal på pfeffer alm,det känns som man stör när man beställer mat.
Lift personal som verkar vara tvångskomenderad,sura som ättika.
Två ställe fick vi mycket bra mottagande på,Post och kohlmais stubn.Heder åt dem.
Vi hade iallafall grymt bra skidåkning,massor med snö.
Men det blir Frankrike igen nästa gång,vive la france ,bojkotta Saalbach.