Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Saalbach
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="jontelino" data-source="post: 522552" data-attributes="member: 85900"><p>Jag kommer nyss hem från saalbach,ett återseende som inte var lika trevligt som jag hade väntat mig.</p><p>Jag var där många gånger under 80-talet o början på 90.</p><p>Men österrikarna har blivit grymt otrevliga och arroganta.</p><p>Skid uthyrarna på Bauer ski t.ex. Otroligt hånfulla och otrevliga,</p><p>personal på pfeffer alm,det känns som man stör när man beställer mat.</p><p>Lift personal som verkar vara tvångskomenderad,sura som ättika.</p><p></p><p>Två ställe fick vi mycket bra mottagande på,Post och kohlmais stubn.Heder åt dem.</p><p></p><p>Vi hade iallafall grymt bra skidåkning,massor med snö.</p><p></p><p>Men det blir Frankrike igen nästa gång,vive la france ,bojkotta Saalbach.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="jontelino, post: 522552, member: 85900"] Jag kommer nyss hem från saalbach,ett återseende som inte var lika trevligt som jag hade väntat mig. Jag var där många gånger under 80-talet o början på 90. Men österrikarna har blivit grymt otrevliga och arroganta. Skid uthyrarna på Bauer ski t.ex. Otroligt hånfulla och otrevliga, personal på pfeffer alm,det känns som man stör när man beställer mat. Lift personal som verkar vara tvångskomenderad,sura som ättika. Två ställe fick vi mycket bra mottagande på,Post och kohlmais stubn.Heder åt dem. Vi hade iallafall grymt bra skidåkning,massor med snö. Men det blir Frankrike igen nästa gång,vive la france ,bojkotta Saalbach. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Saalbach
Tillbaka
Topp