Saas fee 28:e sep - 6:e okt

t_bone

Ny medlem
Jag och en polare ska til Saas Fee 27:e - 6:e och vi har allt bokat. Det vi undrar är om någon vet vad som är det billigaste sättet att ta sig från geneve till saas fee och tillbaka?

Vi hittade nånting som hette swiss transfer ticket, 126 franc tror jag det kostade, så får man resa t o r till valfritt ställe i schweiz.

Är den det bästa alternativet eller går det att skala ner priset ännu mer?

mvh Nicke

Tror inte det går att hitta billigare, själv brukar jag pröjsa drygt 90 CHF enkel väg när jag åker Geneve-Zermatt.

Det finns en biljett som maste inkopas utan for Swiss i det har fallet ar det SJ i Sverige som ni skall vanda er till. Biljetten kan altsa inte kopas i Geneve och man maste ha med fodelsedatum pa dom som skall aka kanske tom Id eller pass och roligen datumen for bade upp och ner resa till o fran Saas. Later kanske krangligare an det ar men det funkar bra. Sista biten upp finns det ingen tag utan det blir nagon typ av buss men den ingar troligen i total priset. Som ni nog vet ar det upp tidigt som galler da liftarna stanger vid 13-14 tiden men det brukar vara bra trim pa bade park och pist vid den har tiden sa det kanns som ni har valt ratt plats oavset var ni skall aka. Lycka till!

Senaste inläggen

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Tillbaka
Topp