Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Sæsong Flims/Laax
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="JeyBee" data-source="post: 179635" data-attributes="member: 39930"><p>Tja.. </p><p> vi sitter på Polcirkeln i Norge och sliter ihop pengarna till kommande sæsong!</p><p>och jag och min pojkvæn sitter å funderar på att gøra en sæsong i Laax...</p><p></p><p>Vi har tænkt dra i børjan av Januari och stanna 3 månader ev længre.</p><p>så vi undrar om det ær fler som har varit dær eller ska dit som kan tips om orten eller har något kirrat som man kan kvarta in sig på <img src="https://cdn.jsdelivr.net/joypixels/assets/8.0/png/unicode/64/1f642.png" class="smilie smilie--emoji" loading="lazy" width="64" height="64" alt=":)" title="Smile :)" data-smilie="1"data-shortname=":)" /></p><p>alla tips ær vælkommna..</p><p></p><p>Chill out från polarcirkelen</p><p>/jossan o micke</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="JeyBee, post: 179635, member: 39930"] Tja.. vi sitter på Polcirkeln i Norge och sliter ihop pengarna till kommande sæsong! och jag och min pojkvæn sitter å funderar på att gøra en sæsong i Laax... Vi har tænkt dra i børjan av Januari och stanna 3 månader ev længre. så vi undrar om det ær fler som har varit dær eller ska dit som kan tips om orten eller har något kirrat som man kan kvarta in sig på :) alla tips ær vælkommna.. Chill out från polarcirkelen /jossan o micke [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Sæsong Flims/Laax
Tillbaka
Topp