Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Nordiska fjäll
Säfsen: Marknadsföring vs Verklighet (Digital magi)
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="fabianSvensson" data-source="post: 1334019" data-attributes="member: 146777"><p>Just redigering av snön bredvid backen är ju helt onödig och meningslös. Varför ljuga om sånt. Folk blir ju mest besviken om de kommer fram och det ser annorlunda ut.</p><p>Allt annat bryr jag mig inte mycket om. Men att greja med förhållanden i bilden är lite dumt. Då kan man börja göra backar brantare eller sudda liftkön eller folk I backen osv.</p><p></p><p>Edit: är väl även falsk marknadsföring om man påstår att bilden är tagen nu och har ändrat snömängden? Är nåt helt annat om det är en allmänt reklambild. Men "dagsfärska" bilder ska väl återspegla förhållanden som de är?</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="fabianSvensson, post: 1334019, member: 146777"] Just redigering av snön bredvid backen är ju helt onödig och meningslös. Varför ljuga om sånt. Folk blir ju mest besviken om de kommer fram och det ser annorlunda ut. Allt annat bryr jag mig inte mycket om. Men att greja med förhållanden i bilden är lite dumt. Då kan man börja göra backar brantare eller sudda liftkön eller folk I backen osv. Edit: är väl även falsk marknadsföring om man påstår att bilden är tagen nu och har ändrat snömängden? Är nåt helt annat om det är en allmänt reklambild. Men "dagsfärska" bilder ska väl återspegla förhållanden som de är? [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Nordiska fjäll
Säfsen: Marknadsföring vs Verklighet (Digital magi)
Tillbaka
Topp