Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Nordiska fjäll
Säfsen: Marknadsföring vs Verklighet (Digital magi)
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="ibulat" data-source="post: 1334191" data-attributes="member: 205479"><p>För de som värdesätter fakta framför tomt snack – här är händelseförloppet i skärmdumpar. Webbkamerorna försvann dagen efter att jag startade denna tråd. Ett sammanträffande? Kanske. </p><p></p><p>De som vill dra egna slutsatser om säkerhet, service och pistförhållanden kan göra det nu. För mig ser det ut som ett oärligt spel inför påskhelgen.</p><p></p><p>Och till <strong>bengtchetler</strong>: grattis till dina nya <strong>Blizzard Rustler 9</strong> som du köpte efter 15 minuters googling! Hoppas de ger dig det grepp du saknade på dina <strong>Atomic Bent 100</strong>. Men ett tips från "dataanalytikern": även de bästa skidorna blir tråkiga om man kör slut på kanterna. Se till att slipa dem oftare än fabriksslipningen håller.</p><p></p><p>Jag är klar här, hej då!</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="ibulat, post: 1334191, member: 205479"] För de som värdesätter fakta framför tomt snack – här är händelseförloppet i skärmdumpar. Webbkamerorna försvann dagen efter att jag startade denna tråd. Ett sammanträffande? Kanske. De som vill dra egna slutsatser om säkerhet, service och pistförhållanden kan göra det nu. För mig ser det ut som ett oärligt spel inför påskhelgen. Och till [B]bengtchetler[/B]: grattis till dina nya [B]Blizzard Rustler 9[/B] som du köpte efter 15 minuters googling! Hoppas de ger dig det grepp du saknade på dina [B]Atomic Bent 100[/B]. Men ett tips från "dataanalytikern": även de bästa skidorna blir tråkiga om man kör slut på kanterna. Se till att slipa dem oftare än fabriksslipningen håller. Jag är klar här, hej då! [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Nordiska fjäll
Säfsen: Marknadsföring vs Verklighet (Digital magi)
Tillbaka
Topp