Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Övrig utrustning
Såga i plasten i en tredelad pjäxa?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Pillard" data-source="post: 1332073" data-attributes="member: 83225"><p>Jag har en lång följetång av problem med innerskor och pjäxor men nu har jag landat in i att en lösning för min del skulle kunna vara att helt enkelt sätta mini-Dremeln i skalet. Vad tror ni, kommer det orsaka några problem? </p><p></p><p>[ATTACH=full]44047[/ATTACH]</p><p></p><p>Just de här kanterna hamnar precis ovanpå de väldigt hårda kanterna i innerskon. </p><p>[ATTACH=full]44048[/ATTACH]</p><p></p><p>Vad jag kan se borde det vara riskfritt att såga bort kanske 5mm brett och några cm på längden just där det trycker. Skalets tunga kommer fortfarande att överlappa skalet ändå så det borde inte bli nåt snöläckage in. Men kan den "bärande" strukturen i skalet påverkas negativt?</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Pillard, post: 1332073, member: 83225"] Jag har en lång följetång av problem med innerskor och pjäxor men nu har jag landat in i att en lösning för min del skulle kunna vara att helt enkelt sätta mini-Dremeln i skalet. Vad tror ni, kommer det orsaka några problem? [ATTACH type="full" size="480x640"]44047[/ATTACH] Just de här kanterna hamnar precis ovanpå de väldigt hårda kanterna i innerskon. [ATTACH type="full" size="480x640"]44048[/ATTACH] Vad jag kan se borde det vara riskfritt att såga bort kanske 5mm brett och några cm på längden just där det trycker. Skalets tunga kommer fortfarande att överlappa skalet ändå så det borde inte bli nåt snöläckage in. Men kan den "bärande" strukturen i skalet påverkas negativt? [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Övrig utrustning
Såga i plasten i en tredelad pjäxa?
Tillbaka
Topp