Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Övrig utrustning
Såga i plasten i en tredelad pjäxa?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Pillard" data-source="post: 1332800" data-attributes="member: 83225"><p>Japp! Nu har perfektionisten vaknat. Allt för ofta hänger jag ett antal timmar i pjäxor utan att åka speciellt aktivt. Däremot stå i jobbiga vinklar till och från. En punkt jag inte blir klok på är den klassiska punkten bakom lilltån. Det finns egentligen utrymme här. Det klämmer inget i Intuition men med Zipfit klämmer det. Zipfit är väldigt tunna just här så det är nog inte för trångt utan för hårt. Hur fan kan jag lösa problemet? Hårt tryck bygger upp svullnad här på min fot. Spontant tänker jag vaddera innerskon men den ska ju ut och in ur skalet hela tiden</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Pillard, post: 1332800, member: 83225"] Japp! Nu har perfektionisten vaknat. Allt för ofta hänger jag ett antal timmar i pjäxor utan att åka speciellt aktivt. Däremot stå i jobbiga vinklar till och från. En punkt jag inte blir klok på är den klassiska punkten bakom lilltån. Det finns egentligen utrymme här. Det klämmer inget i Intuition men med Zipfit klämmer det. Zipfit är väldigt tunna just här så det är nog inte för trångt utan för hårt. Hur fan kan jag lösa problemet? Hårt tryck bygger upp svullnad här på min fot. Spontant tänker jag vaddera innerskon men den ska ju ut och in ur skalet hela tiden [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Övrig utrustning
Såga i plasten i en tredelad pjäxa?
Tillbaka
Topp