Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Övrig utrustning
Såga i plasten i en tredelad pjäxa?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Pillard" data-source="post: 1333675" data-attributes="member: 83225"><p>Nu när jag löst mina egna pjäxor helt ok så måste jag börja hantera dotterns. Ni som jobbat mycket med att trycka pjäxor, hur är det att trycka ut juniorrace-pjäxor? Beställde hem nya till dottern och det är ett elände över lag. Hon behöver massa utryme i toe-boxen och det finns ju generellt inte. Hon klagar på att de nya (samma modell som de gamla) klämmer längs med sidan. Det kan vara så att det bara är en fråga om att innerskon måste få ge med sig lite men om det visar sig vara skalet, går det ens att göra några varaktiga tryckningar i sådana pjäxor? Dalbello kallar materialet för DB Hyperlite iaf.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Pillard, post: 1333675, member: 83225"] Nu när jag löst mina egna pjäxor helt ok så måste jag börja hantera dotterns. Ni som jobbat mycket med att trycka pjäxor, hur är det att trycka ut juniorrace-pjäxor? Beställde hem nya till dottern och det är ett elände över lag. Hon behöver massa utryme i toe-boxen och det finns ju generellt inte. Hon klagar på att de nya (samma modell som de gamla) klämmer längs med sidan. Det kan vara så att det bara är en fråga om att innerskon måste få ge med sig lite men om det visar sig vara skalet, går det ens att göra några varaktiga tryckningar i sådana pjäxor? Dalbello kallar materialet för DB Hyperlite iaf. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Övrig utrustning
Såga i plasten i en tredelad pjäxa?
Tillbaka
Topp