Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Mode
Saga Outwear
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="eff" data-source="post: 591348"><p>De skickar iväg allt 30 november så grejjer som du nyligen har beställt kommer inte iväg innan det, krävs kanske inte någon raketforskare för att förstå det.</p><p></p><p>Leveranserna på preorder saker är alltid seg, försenad, fylld med problem. Saker som du beställer efter allt har lugnat sig brukar kommma när det ska.</p><p></p><p>Och, du bör räkna på 25% på priset för i stort sett alla fall som jag har beställt någonting från USA så har det fastnat i tullen(+ momstillägg då också).</p><p>Förra året fick jag lösa ut mitt Saga ställ för 1000kr eller något.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="eff, post: 591348"] De skickar iväg allt 30 november så grejjer som du nyligen har beställt kommer inte iväg innan det, krävs kanske inte någon raketforskare för att förstå det. Leveranserna på preorder saker är alltid seg, försenad, fylld med problem. Saker som du beställer efter allt har lugnat sig brukar kommma när det ska. Och, du bör räkna på 25% på priset för i stort sett alla fall som jag har beställt någonting från USA så har det fastnat i tullen(+ momstillägg då också). Förra året fick jag lösa ut mitt Saga ställ för 1000kr eller något. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Mode
Saga Outwear
Tillbaka
Topp