Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Mode
Saga Outwear
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="CharlieL" data-source="post: 600542" data-attributes="member: 57900"><p>Jag fick min shipping confirmation den 10:e december.. </p><p>När jag trycker på länken för att se vart mina varor är så står denna text istället någon som vet vad som menas..</p><p></p><p></p><p></p><p>Label/Receipt Number: Cxxxxxxxxxxxxxxxx</p><p>Class: Priority Mail International Parcels</p><p>Service(s): International Parcels</p><p>Status: Electronic Shipping Info Received</p><p></p><p>The U.S. Postal Service was electronically notified by the shipper on December 11, 2009 to expect your package for mailing. This does not indicate receipt by the USPS or the actual mailing date. Delivery status information will be provided if / when available. Information, if available, is updated periodically throughout the day. Please check again later.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="CharlieL, post: 600542, member: 57900"] Jag fick min shipping confirmation den 10:e december.. När jag trycker på länken för att se vart mina varor är så står denna text istället någon som vet vad som menas.. Label/Receipt Number: Cxxxxxxxxxxxxxxxx Class: Priority Mail International Parcels Service(s): International Parcels Status: Electronic Shipping Info Received The U.S. Postal Service was electronically notified by the shipper on December 11, 2009 to expect your package for mailing. This does not indicate receipt by the USPS or the actual mailing date. Delivery status information will be provided if / when available. Information, if available, is updated periodically throughout the day. Please check again later. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Mode
Saga Outwear
Tillbaka
Topp