Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Sagan om turntablebindningens återkomst?!?!
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Carled" data-source="post: 573853" data-attributes="member: 46762"><p>Det känns jäkligt bra att har både 155 och 185 liggande några meter ifrån mig... ;-)</p><p></p><p>Samtidigt förstår jag varför de gör en 14-dinare med den vanliga "multi-rörliga" tån. De som vill ha den massiva tådelen vill kunna sitta fast, och då har de ofta din över 10, med andra ord läge för 18-dinaren. Om de har under, dvs. i skalan för 14-dinaren, då har de säkert också behovet av mer rörelse i tådelen... Se det som en junior- och en seniorversion. Jag är hyffsat indifferent om det är 8-18 eller 5-14(6-15) på DIN-skalan. Var/vad jag än åker så kan jag åker säkert med 18-dinaren...</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Carled, post: 573853, member: 46762"] Det känns jäkligt bra att har både 155 och 185 liggande några meter ifrån mig... ;-) Samtidigt förstår jag varför de gör en 14-dinare med den vanliga "multi-rörliga" tån. De som vill ha den massiva tådelen vill kunna sitta fast, och då har de ofta din över 10, med andra ord läge för 18-dinaren. Om de har under, dvs. i skalan för 14-dinaren, då har de säkert också behovet av mer rörelse i tådelen... Se det som en junior- och en seniorversion. Jag är hyffsat indifferent om det är 8-18 eller 5-14(6-15) på DIN-skalan. Var/vad jag än åker så kan jag åker säkert med 18-dinaren... [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Sagan om turntablebindningens återkomst?!?!
Tillbaka
Topp