Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Sagan om turntablebindningens återkomst?!?!
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Carled" data-source="post: 573857" data-attributes="member: 46762"><p>Med trean i en Ferrari kan du utan problem bli av med körkortet och lite därtill!</p><p>Visst är det overkill, jag skulle vilja se den som verkligen behöver skruva ett par turntables till över 15 för att han (okej, det kanske finns 2 tjejer i världen som kan kvala in här) tappar skidorna när det börjar gå undan. Funktionen är ju så pass bra att man knappt behöver skruva för att de ska sitta kvar. </p><p></p><p>Personligen gillar jag inte att gå närmare ändvärdena än 2 enheter, så om jag skulle köra med din 13 på ett par turntables så hade jag kört på 18-dinarna. Nu har jag aldrig kört på 13 på ett par turntables och det ska nog mycket till för att jag skruvar så högt, men teoretiskt så...</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Carled, post: 573857, member: 46762"] Med trean i en Ferrari kan du utan problem bli av med körkortet och lite därtill! Visst är det overkill, jag skulle vilja se den som verkligen behöver skruva ett par turntables till över 15 för att han (okej, det kanske finns 2 tjejer i världen som kan kvala in här) tappar skidorna när det börjar gå undan. Funktionen är ju så pass bra att man knappt behöver skruva för att de ska sitta kvar. Personligen gillar jag inte att gå närmare ändvärdena än 2 enheter, så om jag skulle köra med din 13 på ett par turntables så hade jag kört på 18-dinarna. Nu har jag aldrig kört på 13 på ett par turntables och det ska nog mycket till för att jag skruvar så högt, men teoretiskt så... [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Sagan om turntablebindningens återkomst?!?!
Tillbaka
Topp