Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Mode
Sagaoutwear
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="jet" data-source="post: 421657" data-attributes="member: 43615"><p>Hej!</p><p>Fick just mitt Sagaställ till Tahoe för en veckan sedan. Tog en veckan från beställningsdatum och just då hade dom alla storlekarna i alla färger inne. Anledningen till att många fått vänta är enligt rykten att kläderna har suttit fast i tullen. Vet inte om det stämmer dock... Jag är 170 och väger 75kg och kör stl. L. Skulle kunna ha XL byxor men det är gränsfall, XL jacka hade varit sjukt mycket för stort (L-jackan räcker mig halvvägs ner på låret...). Det är större skillnad i storlekarna mellan L-XL än mellan M-L bara så ni vet. När vi beställde så ringde dom från Saga och frågade om vi verkligen ville ha XL för tydligen så har MÅNGA skickat tillbaka kläder just pga de var för stora... Finns några bilder i mitt fotogalleri om någon vill kolla hur de sitter.</p><p>Varsegod.</p><p></p><p>/Jesper</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="jet, post: 421657, member: 43615"] Hej! Fick just mitt Sagaställ till Tahoe för en veckan sedan. Tog en veckan från beställningsdatum och just då hade dom alla storlekarna i alla färger inne. Anledningen till att många fått vänta är enligt rykten att kläderna har suttit fast i tullen. Vet inte om det stämmer dock... Jag är 170 och väger 75kg och kör stl. L. Skulle kunna ha XL byxor men det är gränsfall, XL jacka hade varit sjukt mycket för stort (L-jackan räcker mig halvvägs ner på låret...). Det är större skillnad i storlekarna mellan L-XL än mellan M-L bara så ni vet. När vi beställde så ringde dom från Saga och frågade om vi verkligen ville ha XL för tydligen så har MÅNGA skickat tillbaka kläder just pga de var för stora... Finns några bilder i mitt fotogalleri om någon vill kolla hur de sitter. Varsegod. /Jesper [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Mode
Sagaoutwear
Tillbaka
Topp