Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Mode
SagaOutwear.
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="eff" data-source="post: 624894"><p>Förhandsbokningen brukar avslutas den 15e november enligt deras hemsida men fortskrider ändå en 5-10 dagar. Om du har tur så skickas sakerna i slutet på november/början på december (notera: OM DU HAR TUR). </p><p></p><p>Sedan tar det ungefär 5-13 dagar för paketet att komma ut landet, och sedan 2-5 dagar för paketet att registreras i Sverige.</p><p></p><p>När paketet har kommit till Sverige så är sagan ej slut. Svenska postens tullverksamhet är otroligt trögflytande och med TUR så är allting löst på ungefär 2 veckor efter att postens tullverksamhet har registrerat att paketet har kommit in i Sverige.</p><p></p><p>Jag har beställt Saga två år i rad och för två år sedan så kom sakerna omkring 22a Januari och förra året så kom sakerna den 15e. Jag hade kunnat få sakerna några dagar tidigare förra året men på grund av några komplikationer med beställningen så behövde tullen ytterligare 2 veckor på sig än vad som var beräknat.</p><p></p><p>Så, hoppas inte på för mycket - men misstolka mig inte - jag kommer att köpa Saga fler gånger för kvalitén och allt annat är mycket bra förhållande till priset.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="eff, post: 624894"] Förhandsbokningen brukar avslutas den 15e november enligt deras hemsida men fortskrider ändå en 5-10 dagar. Om du har tur så skickas sakerna i slutet på november/början på december (notera: OM DU HAR TUR). Sedan tar det ungefär 5-13 dagar för paketet att komma ut landet, och sedan 2-5 dagar för paketet att registreras i Sverige. När paketet har kommit till Sverige så är sagan ej slut. Svenska postens tullverksamhet är otroligt trögflytande och med TUR så är allting löst på ungefär 2 veckor efter att postens tullverksamhet har registrerat att paketet har kommit in i Sverige. Jag har beställt Saga två år i rad och för två år sedan så kom sakerna omkring 22a Januari och förra året så kom sakerna den 15e. Jag hade kunnat få sakerna några dagar tidigare förra året men på grund av några komplikationer med beställningen så behövde tullen ytterligare 2 veckor på sig än vad som var beräknat. Så, hoppas inte på för mycket - men misstolka mig inte - jag kommer att köpa Saga fler gånger för kvalitén och allt annat är mycket bra förhållande till priset. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Mode
SagaOutwear.
Tillbaka
Topp