Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Såhär ett par Salomon STH2 WTR binding ska monteras?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="RWD" data-source="post: 1072464" data-attributes="member: 29440"><p>Nu kan mitt minne svika lite men jag har ett svagt minne att den mallen inte stämde för häldelen till STH2 bindningen och att jag helt enkelt använde mig av plattan som häldelen sitter på. Men jag är osäker, kan ha varit så att jag hade gamla hål som jag var tvungen att anpassa mig efter och därför gjorde att jag inte kunde använda mig av sullängdsskalan på mallen.</p><p>Hur som helst kan det ju vara bra att dubbelkolla hålbilden på mallen mot bindningen innan du sätter borren i skidan.</p><p></p><p>Var noggrann och använd stålskala helst och mät mot klossar som lägger an mot stålkanten som du mäter mot för att hitta centrum på skidan.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="RWD, post: 1072464, member: 29440"] Nu kan mitt minne svika lite men jag har ett svagt minne att den mallen inte stämde för häldelen till STH2 bindningen och att jag helt enkelt använde mig av plattan som häldelen sitter på. Men jag är osäker, kan ha varit så att jag hade gamla hål som jag var tvungen att anpassa mig efter och därför gjorde att jag inte kunde använda mig av sullängdsskalan på mallen. Hur som helst kan det ju vara bra att dubbelkolla hålbilden på mallen mot bindningen innan du sätter borren i skidan. Var noggrann och använd stålskala helst och mät mot klossar som lägger an mot stålkanten som du mäter mot för att hitta centrum på skidan. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Såhär ett par Salomon STH2 WTR binding ska monteras?
Tillbaka
Topp