Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Saint sorlin / Les sebylles Frankrike
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Bananskydd" data-source="post: 591376" data-attributes="member: 92114"><p>HEJ! Min pappa har sökt och fått erbjudande att jobba som skidlärare i Saint Sorlin i Frankrike och både han och jag (eftersom jag ska ner dit under loven:D:D:D ) undrar om det är någon som har varit där som kan säga hur skidåkningen är? Hur pisterna är? Finns det någon park? och främmst hur offpisten ser ut? Vi skulle gärna vilja veta(= </p><p></p><p>Mvh far o son <img src="https://cdn.jsdelivr.net/joypixels/assets/8.0/png/unicode/64/1f642.png" class="smilie smilie--emoji" loading="lazy" width="64" height="64" alt=":)" title="Smile :)" data-smilie="1"data-shortname=":)" /></p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Bananskydd, post: 591376, member: 92114"] HEJ! Min pappa har sökt och fått erbjudande att jobba som skidlärare i Saint Sorlin i Frankrike och både han och jag (eftersom jag ska ner dit under loven:D:D:D ) undrar om det är någon som har varit där som kan säga hur skidåkningen är? Hur pisterna är? Finns det någon park? och främmst hur offpisten ser ut? Vi skulle gärna vilja veta(= Mvh far o son :) [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Saint sorlin / Les sebylles Frankrike
Tillbaka
Topp