Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Saker som hänt i backarna!
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="sebbe_h" data-source="post: 69317" data-attributes="member: 52654"><p>kommer ihåg skid resan med skolan till romme för två år sen hände massa skoj. </p><p>1. en tjej i klassen fastnar i ankarliften och släpas upp för rampen eller va man ska säga där alla andra åker under aja. Där kom hon loss i alla fall, men skidorna satt inte längre på fötterna. hon förökte plocka upp skidorna men då kom nästa lift och small in i henne, och så höll det på i en kvard ;D. </p><p></p><p>2. sen va det ju hon som åkte med full fart in i "lågfartsområde" skylten. men det måste vart strechtyg för den fjädrade tillbaka och hon for en bit tillbaka opp, tills hon small in i matte läraren. </p><p></p><p>Sen va jag i Idre och åkte genom prut trollet som domhar i sitt barnland. vad jag inte viste var att jag hade skydsnät som fastnat på stavarna och detta lades fint i prutt trollet. sen kom massa små barn vars skidor trasslade in sig i nätet och det sa tvär stopp för 10 ungar och en förälder.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="sebbe_h, post: 69317, member: 52654"] kommer ihåg skid resan med skolan till romme för två år sen hände massa skoj. 1. en tjej i klassen fastnar i ankarliften och släpas upp för rampen eller va man ska säga där alla andra åker under aja. Där kom hon loss i alla fall, men skidorna satt inte längre på fötterna. hon förökte plocka upp skidorna men då kom nästa lift och small in i henne, och så höll det på i en kvard ;D. 2. sen va det ju hon som åkte med full fart in i "lågfartsområde" skylten. men det måste vart strechtyg för den fjädrade tillbaka och hon for en bit tillbaka opp, tills hon small in i matte läraren. Sen va jag i Idre och åkte genom prut trollet som domhar i sitt barnland. vad jag inte viste var att jag hade skydsnät som fastnat på stavarna och detta lades fint i prutt trollet. sen kom massa små barn vars skidor trasslade in sig i nätet och det sa tvär stopp för 10 ungar och en förälder. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Saker som hänt i backarna!
Tillbaka
Topp