Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Saker som hänt i backarna!
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="dann-e" data-source="post: 69320"><p>Gammal tråd, men jag svarar endå =)</p><p></p><p>Två roliga händelser som jag delar med mig av:</p><p></p><p>1, Det var för två år sedan när jag och min familj var i Schladming i Österrike. Vi står vid ett ställe där backen går i en stor böj och om man kör rakt fram istället så är det puckelpist. När vi står där och gör något, vet faktiskt inte varför vi stod där, väntad säkert på morsan.. =) kommer det en gubbe i 80-talets allra tuffaste skidkläder i full kareta i tron om att backen fortsätter rakt fram. Men han blir lite förvånad när han märker att han kör störtlopp rakt ner i en puckelpist och innan han vet vad som händer så flyger han ut av bara helvette, skriker tappar båda skidorna coh sedan landar han på en annan åkare. hans skidor gick sönder och jag skulle tro att han fick rejält ont =) kul som fan var det iaf att kolla på..</p><p></p><p>2, 360 i hammarbybackens "big jump". kommer in mot kicken allt går helt perfekt, gör min 360, men när det är dags att landa ser jag att jag har hoppat så snett att jag kommer landa brevid hoppet i det fina oranga skyddsnätet som sitter precis där.. jag landar med nätet mellan bena och det blir en jävla röra av mig och hela nätet.. måste sett jävligt kul ut =)</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="dann-e, post: 69320"] Gammal tråd, men jag svarar endå =) Två roliga händelser som jag delar med mig av: 1, Det var för två år sedan när jag och min familj var i Schladming i Österrike. Vi står vid ett ställe där backen går i en stor böj och om man kör rakt fram istället så är det puckelpist. När vi står där och gör något, vet faktiskt inte varför vi stod där, väntad säkert på morsan.. =) kommer det en gubbe i 80-talets allra tuffaste skidkläder i full kareta i tron om att backen fortsätter rakt fram. Men han blir lite förvånad när han märker att han kör störtlopp rakt ner i en puckelpist och innan han vet vad som händer så flyger han ut av bara helvette, skriker tappar båda skidorna coh sedan landar han på en annan åkare. hans skidor gick sönder och jag skulle tro att han fick rejält ont =) kul som fan var det iaf att kolla på.. 2, 360 i hammarbybackens "big jump". kommer in mot kicken allt går helt perfekt, gör min 360, men när det är dags att landa ser jag att jag har hoppat så snett att jag kommer landa brevid hoppet i det fina oranga skyddsnätet som sitter precis där.. jag landar med nätet mellan bena och det blir en jävla röra av mig och hela nätet.. måste sett jävligt kul ut =) [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Saker som hänt i backarna!
Tillbaka
Topp