Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Saker som hänt i backarna!
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="PHansson" data-source="post: 69321" data-attributes="member: 47854"><p>skulle aldrig skada med lite mer film!!!</p><p></p><p>en rolig sak:</p><p></p><p>jag kom åkandes ned för en svart backe med ny vallande skidor (första åket på året)</p><p></p><p>kommer i ganska så hög hastighet bakom ett krön och vad sitter inte där!! jo en sådan där </p><p></p><p>snowboard åkare med mp3n på hög volym.</p><p></p><p>klipper hans bräda med ena skid spättsen.</p><p></p><p>men klarar och åka vidare. vänder mig om och får se snowboard åkarn ställa sig upp med mord i </p><p></p><p>blicken. jag körde ner till närmsta café och gömde mig. sen tog jag det lungt för resten av dagen</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="PHansson, post: 69321, member: 47854"] skulle aldrig skada med lite mer film!!! en rolig sak: jag kom åkandes ned för en svart backe med ny vallande skidor (första åket på året) kommer i ganska så hög hastighet bakom ett krön och vad sitter inte där!! jo en sådan där snowboard åkare med mp3n på hög volym. klipper hans bräda med ena skid spättsen. men klarar och åka vidare. vänder mig om och får se snowboard åkarn ställa sig upp med mord i blicken. jag körde ner till närmsta café och gömde mig. sen tog jag det lungt för resten av dagen [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Saker som hänt i backarna!
Tillbaka
Topp