Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Saker som hänt i backarna!
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Gavva" data-source="post: 69322" data-attributes="member: 35200"><p>Min kompis var i backen, han hade just börjat åka snowboard, å skulle upp i stora liften då, han åkte upp, sen efter halva liften sp ramlade han å for ut i buskarna, för att komma ut ur buskarna så var han tvungen att ta av sig sin snowboard, han gick glatt ut i backen för att ta på sig snowboarden igen, och vad händeR? jo, han TAPPAR snowboarden, så den kommer farande nedför hela backen. En snäll liftvakt ser såklart detta och kommer upp med skotern undrandes: har du ingen fångrem? å de hade han inte, så han åkte skoter ner och fick ett snöre som fångrem av den snälla liftgubben, å sen gick han till barnliften igen för den stora liften var för svår, de var då en sån här lift med bara en lina och som små pinnar på, han ¨börjar glatt åka upp i barnliften med sin nya fångrem, efter ungefär halva liften å ramlar han även här, och DÅ, så hakas hans nya fångrem i liftkroken, så han får sig inte därifrån, han börjar skriva på hjälp, för han var livrädd, eftersom han inte visste att det fanns en sån här spärrlina vid slutet av liften som stannar den ifall man brakar ner den, så han skrev hjälp hjälp hjälp rädda miG osv, alla småbarn som var i barnbacken står å skrattar åt honom, så gör även jag och mina kompisar :D</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Gavva, post: 69322, member: 35200"] Min kompis var i backen, han hade just börjat åka snowboard, å skulle upp i stora liften då, han åkte upp, sen efter halva liften sp ramlade han å for ut i buskarna, för att komma ut ur buskarna så var han tvungen att ta av sig sin snowboard, han gick glatt ut i backen för att ta på sig snowboarden igen, och vad händeR? jo, han TAPPAR snowboarden, så den kommer farande nedför hela backen. En snäll liftvakt ser såklart detta och kommer upp med skotern undrandes: har du ingen fångrem? å de hade han inte, så han åkte skoter ner och fick ett snöre som fångrem av den snälla liftgubben, å sen gick han till barnliften igen för den stora liften var för svår, de var då en sån här lift med bara en lina och som små pinnar på, han ¨börjar glatt åka upp i barnliften med sin nya fångrem, efter ungefär halva liften å ramlar han även här, och DÅ, så hakas hans nya fångrem i liftkroken, så han får sig inte därifrån, han börjar skriva på hjälp, för han var livrädd, eftersom han inte visste att det fanns en sån här spärrlina vid slutet av liften som stannar den ifall man brakar ner den, så han skrev hjälp hjälp hjälp rädda miG osv, alla småbarn som var i barnbacken står å skrattar åt honom, så gör även jag och mina kompisar :D [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Saker som hänt i backarna!
Tillbaka
Topp