Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Saker som hänt i backarna!
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="v-larsson" data-source="post: 69324" data-attributes="member: 52127"><p>när jag var i ungarnas paradis lindvallen med skolan så var det på lölrdagen dags för kvällsåk. jag får till ett perfekt åk fram till halva backen och jag har bra hastighet uppe så det går ganska fort. sedan kommer familjen svensson (det var exempel) som åker till höger om mej och jag åker vid kanten av pisten och dte är en bit ner till dom sen rätt som det är svänger lille minstingen ut framför mej och åker längs med backen och jag hinner inte bromsa utan gör en snabb sväng åt höger. problemet då är att jag inte hinner tillbaka till linjen igen utan jag hoppar ut över den ca halvmeter höga pistkanten utan förvarning och jag har aldrig flugit så. som tur var var dte orörd snö bredvid pisten så jag slår mej inte så mycket. men ordentligt kallt var det. när jag gör klartecken åt killens farsa att jag är okay börjar ungen nästan lipa och säger det var inte mitt fel upprepar han. jag klappar killen på axeln och säger attd tevar okay. i liftresan upp var det isplockning från ögonbrynen på högsta nivå. men altid kul med roliga minnen. för övrigt körde min före detta flickvän in i ett trdmed full fart då hon inte visste hur man bromsar och kör störtlopp rakt ner</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="v-larsson, post: 69324, member: 52127"] när jag var i ungarnas paradis lindvallen med skolan så var det på lölrdagen dags för kvällsåk. jag får till ett perfekt åk fram till halva backen och jag har bra hastighet uppe så det går ganska fort. sedan kommer familjen svensson (det var exempel) som åker till höger om mej och jag åker vid kanten av pisten och dte är en bit ner till dom sen rätt som det är svänger lille minstingen ut framför mej och åker längs med backen och jag hinner inte bromsa utan gör en snabb sväng åt höger. problemet då är att jag inte hinner tillbaka till linjen igen utan jag hoppar ut över den ca halvmeter höga pistkanten utan förvarning och jag har aldrig flugit så. som tur var var dte orörd snö bredvid pisten så jag slår mej inte så mycket. men ordentligt kallt var det. när jag gör klartecken åt killens farsa att jag är okay börjar ungen nästan lipa och säger det var inte mitt fel upprepar han. jag klappar killen på axeln och säger attd tevar okay. i liftresan upp var det isplockning från ögonbrynen på högsta nivå. men altid kul med roliga minnen. för övrigt körde min före detta flickvän in i ett trdmed full fart då hon inte visste hur man bromsar och kör störtlopp rakt ner [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Saker som hänt i backarna!
Tillbaka
Topp