Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Saker som hänt i backarna!
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="GustafSkold" data-source="post: 69325" data-attributes="member: 5240"><p>Denna händelse utspelade sig i Tolvmannabacken Kisa där de av ngn outgrundlig anledning har gjort så att när man går av en släålift så måste man korsa en annan för att komma till backen. Detta var sent på kvällen så jag såg väl inte så bra men när jag släppte min ankarbygel så stog det en tjej framför mig. Bygeln lyckades komma som en snara runt hennes ben och hon for iväg upp på rampen med ett ryck. Hennes polare skriker till mig "tryck på nödstopp" för full hals men jag var lite paralyserad så jag bara stog där. Va lite pinsamt men nu är det bara jävligt kul.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="GustafSkold, post: 69325, member: 5240"] Denna händelse utspelade sig i Tolvmannabacken Kisa där de av ngn outgrundlig anledning har gjort så att när man går av en släålift så måste man korsa en annan för att komma till backen. Detta var sent på kvällen så jag såg väl inte så bra men när jag släppte min ankarbygel så stog det en tjej framför mig. Bygeln lyckades komma som en snara runt hennes ben och hon for iväg upp på rampen med ett ryck. Hennes polare skriker till mig "tryck på nödstopp" för full hals men jag var lite paralyserad så jag bara stog där. Va lite pinsamt men nu är det bara jävligt kul. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Saker som hänt i backarna!
Tillbaka
Topp