Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Saker som hänt i backarna!
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="zodah" data-source="post: 69329" data-attributes="member: 48783"><p>För många herrans år sedan i Hundfjället så skulle jag åka puckelpist. I god fart skulle den unge experten bemästra pucklarna. Dessvärre hae jag inte räknat med att det varma vädret hade luckrat upp pucklarna så de var mjuka som sorbet... På typ andra puckeln så försvinner båda skidorna in i puckeln och fastnar. Bindningar löser naturligt vis ut och jag flyger över puckeln landar flera meter bort i en rejäl face plant.</p><p></p><p>Bakom mig hör jag några skratta högt och säga ngt i stil med " Kolla backhopparn!" Fler skratt hörs. Jag tittar upp och märker att hela Europa 4:an (som den hette då) går rakt över pisten och jag har haft ganska många åskådare. Pinsamt då, jävligt roligt nu.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="zodah, post: 69329, member: 48783"] För många herrans år sedan i Hundfjället så skulle jag åka puckelpist. I god fart skulle den unge experten bemästra pucklarna. Dessvärre hae jag inte räknat med att det varma vädret hade luckrat upp pucklarna så de var mjuka som sorbet... På typ andra puckeln så försvinner båda skidorna in i puckeln och fastnar. Bindningar löser naturligt vis ut och jag flyger över puckeln landar flera meter bort i en rejäl face plant. Bakom mig hör jag några skratta högt och säga ngt i stil med " Kolla backhopparn!" Fler skratt hörs. Jag tittar upp och märker att hela Europa 4:an (som den hette då) går rakt över pisten och jag har haft ganska många åskådare. Pinsamt då, jävligt roligt nu. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Saker som hänt i backarna!
Tillbaka
Topp