Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Saker som hänt i backarna!
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="hellbergarn" data-source="post: 69334" data-attributes="member: 54206"><p>Idre 2005 i parken: </p><p></p><p>Jag ser dom otroligt snygga brudarna stå framför hoppet, dom kollar på mig där jag står längst upp i parken. Big jumpet finns längst ner i parken och landningen är anpassad för inrunets fart. </p><p></p><p>För att impa lite extra åker jag då istället sturtlopp genom hela parken sneddar in i inrunet med högre fart än du har i chocken! Min tanke var en 360 men jag lyckas få ett felskär på det gigantiska tävlingshoppet och det slutar med en kattastråfal krash på ansikte och vänster axel, 2-3 meter förbi landningen på platt mark. Jag slår min axel ur led och känner den delen längst ut på axeln tryckas upp i ansiktet då ansiktet är riktat rakt fram, som ni förstår är detta omöjligt om kroppen skulle varit hel. Glad att jag klarade mig med enbart en skadad axel.</p><p></p><p>Reser mig snabbt för att försöka rädda den lilla stolthet som finns kvar. Jag kollar upp mot hoppet och ser till min glädje att tjejerna missade min landning och att dom bara såg själva hoppet, dom ser förvånade ut och måste tro att jag var skaparen till något nytt och alldeles speciellt trick.</p><p></p><p>Min axel hoppar av sig själv på platts igen och fungerar sedan som den ska utan smärta efter 2 månader :D</p><p></p><p>Härligt men smärtsamt minne! </p><p></p><p>//hellberg</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="hellbergarn, post: 69334, member: 54206"] Idre 2005 i parken: Jag ser dom otroligt snygga brudarna stå framför hoppet, dom kollar på mig där jag står längst upp i parken. Big jumpet finns längst ner i parken och landningen är anpassad för inrunets fart. För att impa lite extra åker jag då istället sturtlopp genom hela parken sneddar in i inrunet med högre fart än du har i chocken! Min tanke var en 360 men jag lyckas få ett felskär på det gigantiska tävlingshoppet och det slutar med en kattastråfal krash på ansikte och vänster axel, 2-3 meter förbi landningen på platt mark. Jag slår min axel ur led och känner den delen längst ut på axeln tryckas upp i ansiktet då ansiktet är riktat rakt fram, som ni förstår är detta omöjligt om kroppen skulle varit hel. Glad att jag klarade mig med enbart en skadad axel. Reser mig snabbt för att försöka rädda den lilla stolthet som finns kvar. Jag kollar upp mot hoppet och ser till min glädje att tjejerna missade min landning och att dom bara såg själva hoppet, dom ser förvånade ut och måste tro att jag var skaparen till något nytt och alldeles speciellt trick. Min axel hoppar av sig själv på platts igen och fungerar sedan som den ska utan smärta efter 2 månader :D Härligt men smärtsamt minne! //hellberg [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Saker som hänt i backarna!
Tillbaka
Topp