Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Saker som hänt i backarna!
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Cruff" data-source="post: 69337" data-attributes="member: 42573"><p>Har en sak att berätta. Jag avr inne på mitt andra år att åka skidor och hade därför börjat få upp ett bra självförtroende. Så nu hade man precis börjat vågat släppa på lite så man började få lite fart. Hursomhelst kommer jag i nästintill ljusets hastighet ner för backen som avslutas med delas i två nedfarter!!! Något som jag kommer på lite för sent men bestämemr mig i alla fall för att snedda och ta vänstra nedfarten. Problemet är att det är väldigt snålt pistat precis efter branten, dvs det är fullt av isklumpar melaln de två nedfarterna. Jag kommer därför och lättar ut för branten och landar precis bland alla isklumpar, jag blir förvånad men lyckats mot alla odds stå upp. Men precis när jag tror jag ska klara det och ser den fina pisten på andra sidan så körs spetsarna ner på skidorna bland isklumparna något som resulterar i en ofrivillg dykning. Såklart löser båda skidorna ut, men jag gör 5-6 hjulningar nerför backern och stavar, mössa, hanskar goggels sprids vind för våg. JAg reser mig förvånat upp utan gjort mig illa de minsta... Måste sett roligt ut... =)</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Cruff, post: 69337, member: 42573"] Har en sak att berätta. Jag avr inne på mitt andra år att åka skidor och hade därför börjat få upp ett bra självförtroende. Så nu hade man precis börjat vågat släppa på lite så man började få lite fart. Hursomhelst kommer jag i nästintill ljusets hastighet ner för backen som avslutas med delas i två nedfarter!!! Något som jag kommer på lite för sent men bestämemr mig i alla fall för att snedda och ta vänstra nedfarten. Problemet är att det är väldigt snålt pistat precis efter branten, dvs det är fullt av isklumpar melaln de två nedfarterna. Jag kommer därför och lättar ut för branten och landar precis bland alla isklumpar, jag blir förvånad men lyckats mot alla odds stå upp. Men precis när jag tror jag ska klara det och ser den fina pisten på andra sidan så körs spetsarna ner på skidorna bland isklumparna något som resulterar i en ofrivillg dykning. Såklart löser båda skidorna ut, men jag gör 5-6 hjulningar nerför backern och stavar, mössa, hanskar goggels sprids vind för våg. JAg reser mig förvånat upp utan gjort mig illa de minsta... Måste sett roligt ut... =) [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Saker som hänt i backarna!
Tillbaka
Topp