Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Saker som hänt i backarna!
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Dingud" data-source="post: 69338" data-attributes="member: 30386"><p>I Saalbach finns det lite småhus i offpisten bredvid zwölfkogelbahn, detta roade jag mig med en solig eftermiddag förra året. Det hade nämnligen snöat så mycket att man utan problem kunde ta sig upp på hustaken för att sedan droppa ner på andra sidan. Det jag inte visste denna gång var att jag inte var ensam med att njuta av solskenet, för på andra sidan satt en soldyrkare i en stol och honom såg jag inte förren han var precis under mig, lyckligtvis klarar jag att olla mig över honom och åka vidare utan pinsamheter, men han lär ha blivit förvånad=)</p><p></p><p>En annan gång var jag och en vän på väg upp i en ankarlift med ett längsmedgående staket, han hoppar av först men jag lyckas på något sätt kasta ankaret på honom, så han fastnar i den och dras med fötterna före över staketet igen tillbaka till liftgatan. Måste tilläggas att det inte var ett snällt staket så min kompis var måttligt arg.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Dingud, post: 69338, member: 30386"] I Saalbach finns det lite småhus i offpisten bredvid zwölfkogelbahn, detta roade jag mig med en solig eftermiddag förra året. Det hade nämnligen snöat så mycket att man utan problem kunde ta sig upp på hustaken för att sedan droppa ner på andra sidan. Det jag inte visste denna gång var att jag inte var ensam med att njuta av solskenet, för på andra sidan satt en soldyrkare i en stol och honom såg jag inte förren han var precis under mig, lyckligtvis klarar jag att olla mig över honom och åka vidare utan pinsamheter, men han lär ha blivit förvånad=) En annan gång var jag och en vän på väg upp i en ankarlift med ett längsmedgående staket, han hoppar av först men jag lyckas på något sätt kasta ankaret på honom, så han fastnar i den och dras med fötterna före över staketet igen tillbaka till liftgatan. Måste tilläggas att det inte var ett snällt staket så min kompis var måttligt arg. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Saker som hänt i backarna!
Tillbaka
Topp