Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Saker som hänt i backarna!
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="VLY" data-source="post: 69349" data-attributes="member: 48757"><p>Det roligaste i år var nog i Kungsberget. Jag och två kompisar sitter i 3-stolsliften och när vi väl kommer upp så kan jag och min kompis inte välja backe. Jag vill åka till vänster till parken och Erica som den andra heter vill åka till höger. </p><p>Det är bara det att jag sitter på höger sida och Erica på vänster. Så våren tredje kompis trycks liksom ihop lite emellan oss. </p><p>Men oturligt nog så sitter det en snowboardåkare mitt framför avstigningsplatån. Så våran kompis som satt i mitten åker RAKT in i honom och ramlar över honom. Vi börjar skratta och efter ett tag så vänder hon sig om till honom och utbrister "Förlåt, lilla damen i blått". </p><p>Då börjar vi andra (och flera runt omkring) skratta åt henne och hon märker då sitt misstag, och utbrister. "Men jag ser också ut som en kille ibland!" </p><p></p><p>Så om någon här känner sig träffad, så ta inte illa upp. Hon är som hon är. (;</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="VLY, post: 69349, member: 48757"] Det roligaste i år var nog i Kungsberget. Jag och två kompisar sitter i 3-stolsliften och när vi väl kommer upp så kan jag och min kompis inte välja backe. Jag vill åka till vänster till parken och Erica som den andra heter vill åka till höger. Det är bara det att jag sitter på höger sida och Erica på vänster. Så våren tredje kompis trycks liksom ihop lite emellan oss. Men oturligt nog så sitter det en snowboardåkare mitt framför avstigningsplatån. Så våran kompis som satt i mitten åker RAKT in i honom och ramlar över honom. Vi börjar skratta och efter ett tag så vänder hon sig om till honom och utbrister "Förlåt, lilla damen i blått". Då börjar vi andra (och flera runt omkring) skratta åt henne och hon märker då sitt misstag, och utbrister. "Men jag ser också ut som en kille ibland!" Så om någon här känner sig träffad, så ta inte illa upp. Hon är som hon är. (; [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Saker som hänt i backarna!
Tillbaka
Topp