Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Saker som irriterar mig i backen
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="jeppenator" data-source="post: 423602" data-attributes="member: 53337"><p>haha fyfan vad man får klaga.. att du orkar bry dig om skidornas ovansida?.. du ska ju fan åka på dom.. onödigt att reta upp sig.. skrik lite på ungen så gör han nog inte om det isåfall</p><p></p><p>jag stör mig inte på nått.. bara att åka för att de är kul, skit i andra å tänk på hur du själv åker? =)</p><p></p><p>dom andra som åker där har lika mycket rätt att åka som du.. dom har också betalat liftkort.. fattar inte varför så många lackar på turister å grejjer som är i vägen, alla får ju va i backen.. bara att veta hur man åker så att man inte kör på dom</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="jeppenator, post: 423602, member: 53337"] haha fyfan vad man får klaga.. att du orkar bry dig om skidornas ovansida?.. du ska ju fan åka på dom.. onödigt att reta upp sig.. skrik lite på ungen så gör han nog inte om det isåfall jag stör mig inte på nått.. bara att åka för att de är kul, skit i andra å tänk på hur du själv åker? =) dom andra som åker där har lika mycket rätt att åka som du.. dom har också betalat liftkort.. fattar inte varför så många lackar på turister å grejjer som är i vägen, alla får ju va i backen.. bara att veta hur man åker så att man inte kör på dom [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Saker som irriterar mig i backen
Tillbaka
Topp