Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Saker som irriterar mig i backen
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Heinz_p" data-source="post: 423904" data-attributes="member: 43586"><p>Jag förstår inte hysterin över att ha en fin ovansida? På vilket sätt förbättrar det din åkning om ovansidan på brädan / skidan är fin?</p><p>Grejerna är till för att användas, och bör se ut därefter också. Personligen tycker jag ett par glänsande skidor bara ser konstigt ut. På skidor räcker det att du korsar skidorna en gång, sen är ovansidan repad. Hur undgår man detta? </p><p></p><p>Sen är det givetvis inte kul med folk som står och hoppar på ens grejer i liftkön. Men att någon går in i dina grejer eller råkar toucha något är fullt naturligt. Har du problem med det så åk inte lift eller sök dig till orter där inget folk åker.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Heinz_p, post: 423904, member: 43586"] Jag förstår inte hysterin över att ha en fin ovansida? På vilket sätt förbättrar det din åkning om ovansidan på brädan / skidan är fin? Grejerna är till för att användas, och bör se ut därefter också. Personligen tycker jag ett par glänsande skidor bara ser konstigt ut. På skidor räcker det att du korsar skidorna en gång, sen är ovansidan repad. Hur undgår man detta? Sen är det givetvis inte kul med folk som står och hoppar på ens grejer i liftkön. Men att någon går in i dina grejer eller råkar toucha något är fullt naturligt. Har du problem med det så åk inte lift eller sök dig till orter där inget folk åker. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Saker som irriterar mig i backen
Tillbaka
Topp