Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Saker som irriterar mig i backen
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="marer" data-source="post: 424507" data-attributes="member: 62435"><p>haha men lol, läs topic! lustigaste är ju dom som tar tidigare persons irritationsmoment som personliga påhopp och måste bidka sig med ett paket matfett och ett fint ordval för att förtydliga om att ovanstående är dum i huvudet och borde skjutas med ett nackskott framifrån.</p><p></p><p>personligen blir jag dock bara glad när en snowboardåkare lägger sig i en strategisk vinkel med brädan på den äckelflaka transportsträckan för att bygga upp en smärre vägg tillsammans med de små finska barnen i latex byxer som utan vidvinkelseende flyger ut från dvs skogsvägar. </p><p>att sedan bli omkörd av en skrattande tant med oval kroppsbyggnad och stavarna i störtloppsställning även fasst hon plogar och kör skitsakta är också mycket nöjesfullt.</p><p></p><p>det jag vill säga är att alla förutom dileva blir irriterad på nånting någongång, det hör till homo sapiens natur helt enkelt.</p><p>(notera att dileva är en blomma från yttre rymden)</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="marer, post: 424507, member: 62435"] haha men lol, läs topic! lustigaste är ju dom som tar tidigare persons irritationsmoment som personliga påhopp och måste bidka sig med ett paket matfett och ett fint ordval för att förtydliga om att ovanstående är dum i huvudet och borde skjutas med ett nackskott framifrån. personligen blir jag dock bara glad när en snowboardåkare lägger sig i en strategisk vinkel med brädan på den äckelflaka transportsträckan för att bygga upp en smärre vägg tillsammans med de små finska barnen i latex byxer som utan vidvinkelseende flyger ut från dvs skogsvägar. att sedan bli omkörd av en skrattande tant med oval kroppsbyggnad och stavarna i störtloppsställning även fasst hon plogar och kör skitsakta är också mycket nöjesfullt. det jag vill säga är att alla förutom dileva blir irriterad på nånting någongång, det hör till homo sapiens natur helt enkelt. (notera att dileva är en blomma från yttre rymden) [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Saker som irriterar mig i backen
Tillbaka
Topp