Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Saker som irriterar mig i backen
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="HARS" data-source="post: 424559" data-attributes="member: 34570"><p>Jävlar i det vilka PK-fascister det finns då, alltid skönt att gnälla av sig lite ju. Den som säger att den aldrig stört sig på något i backen ljuger.</p><p></p><p>* Som tidigare nämnts, folk som stannar antingen a) flera i bredd på ett krön eller b) ensam gömd efter ett krön. Fall a är 99% av fallen skidåkare, b 99% av fallen brädåkare.</p><p></p><p>* Skidskoleormarna! Att de inte kommit på tal än... Jag antar att bland det första man får lära sig på skidlärarutbildningen är hur man effektivast täcker upp en backe med elever från kant till kant.</p><p></p><p>* Långa svagt uppåtlutande transporter som leder till det fenomen som marer beskriver. </p><p></p><p>* Folk som har täckt precis alla prylar med sponsorklistermärken, utan sponskontrakt. Var inte ett verktyg.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="HARS, post: 424559, member: 34570"] Jävlar i det vilka PK-fascister det finns då, alltid skönt att gnälla av sig lite ju. Den som säger att den aldrig stört sig på något i backen ljuger. * Som tidigare nämnts, folk som stannar antingen a) flera i bredd på ett krön eller b) ensam gömd efter ett krön. Fall a är 99% av fallen skidåkare, b 99% av fallen brädåkare. * Skidskoleormarna! Att de inte kommit på tal än... Jag antar att bland det första man får lära sig på skidlärarutbildningen är hur man effektivast täcker upp en backe med elever från kant till kant. * Långa svagt uppåtlutande transporter som leder till det fenomen som marer beskriver. * Folk som har täckt precis alla prylar med sponsorklistermärken, utan sponskontrakt. Var inte ett verktyg. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Saker som irriterar mig i backen
Tillbaka
Topp