Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Saker som irriterar mig i backen
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="lgrstdt" data-source="post: 545055" data-attributes="member: 65936"><p>Småungar som åker störtlopp ner för backen utan någon som helst kontroll borde inte få åka. Oj, jag har nog också varit liten och haft dålig kontroll på skidorna.</p><p></p><p>Jibbare med för stora kläder som sitter på skidorna är någonting jag stör mig otroligt mycket på, för det är töntigt. Eller är det egentligen någonting jag stör mig på? Nej, det är ju faktiskt upp till dem om de vill sitta på sina skidor och ha för stora kläder. Så länge de är nöjda med sitt val är det okej för mig.</p><p></p><p>Folk som inte håller ordentligt avstånd i liftkön borde skjutas. Eller är det bara så att de inte har tillräcklig rutin för att förstå bättre och egentligen mår bäst av att få förklarat för sig att man kan ha lite mer avstånd i liftkön för att på så sätt slippa detta larviga problem.</p><p></p><p>Problemet med folk som står i backen och blockar eller folk som åker långsamt kan man lösa genom att snabbt och smidigt glida förbi dem i en skön och kontrollerad carvingsväng.</p><p></p><p>Någonting som faktiskt är värt att irritera sig på är folk som ger sig ut i lavinfarliga områden utan kunskaper och tack vare sina bristande kunskaper då och då utlöser en lavin.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="lgrstdt, post: 545055, member: 65936"] Småungar som åker störtlopp ner för backen utan någon som helst kontroll borde inte få åka. Oj, jag har nog också varit liten och haft dålig kontroll på skidorna. Jibbare med för stora kläder som sitter på skidorna är någonting jag stör mig otroligt mycket på, för det är töntigt. Eller är det egentligen någonting jag stör mig på? Nej, det är ju faktiskt upp till dem om de vill sitta på sina skidor och ha för stora kläder. Så länge de är nöjda med sitt val är det okej för mig. Folk som inte håller ordentligt avstånd i liftkön borde skjutas. Eller är det bara så att de inte har tillräcklig rutin för att förstå bättre och egentligen mår bäst av att få förklarat för sig att man kan ha lite mer avstånd i liftkön för att på så sätt slippa detta larviga problem. Problemet med folk som står i backen och blockar eller folk som åker långsamt kan man lösa genom att snabbt och smidigt glida förbi dem i en skön och kontrollerad carvingsväng. Någonting som faktiskt är värt att irritera sig på är folk som ger sig ut i lavinfarliga områden utan kunskaper och tack vare sina bristande kunskaper då och då utlöser en lavin. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Saker som irriterar mig i backen
Tillbaka
Topp