Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Saker som irriterar mig i backen
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Vannish" data-source="post: 588093" data-attributes="member: 88967"><p>Jag stör mig på personer utan resonemang eller stavningsförmåga, särskilt när dom upplevs i backen!</p><p></p><p>Annat jag stör mig på är folk som inte kan acceptera att man tycker olika. Om du tycker baggy är snyggt och jag tycker det är fult. Så är det min fulla rätt att tycka det är fult. Precis som att du försöker påpeka för mig att alla inte är lika, samt gillar samma saker. [För att det inte ska bli någon misstolkning av detta, så är detta ett exempel. Hur andra klär sig är inte upp till mig, däremot är det fortfarande upp till mig om jag tycker det är snyggt eller ej]</p><p></p><p>- Jag stör mig på folk som ska spänna snowboarden eller sätta på sig stavarna en meter ifrån liftavstigningen.</p><p>- Folk som krockar med någon utan att visa något som helst intresse för den man körde på.</p><p>- Folk som tycker det är ballt att åka slalom i liften vilket resulterar i stoppning av den.</p><p>- Jag stör mig alltså på folk som är nonchalanta för andras trevnad och upplevelse. Även de som inte bryr sig om regler och varför de finns.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Vannish, post: 588093, member: 88967"] Jag stör mig på personer utan resonemang eller stavningsförmåga, särskilt när dom upplevs i backen! Annat jag stör mig på är folk som inte kan acceptera att man tycker olika. Om du tycker baggy är snyggt och jag tycker det är fult. Så är det min fulla rätt att tycka det är fult. Precis som att du försöker påpeka för mig att alla inte är lika, samt gillar samma saker. [För att det inte ska bli någon misstolkning av detta, så är detta ett exempel. Hur andra klär sig är inte upp till mig, däremot är det fortfarande upp till mig om jag tycker det är snyggt eller ej] - Jag stör mig på folk som ska spänna snowboarden eller sätta på sig stavarna en meter ifrån liftavstigningen. - Folk som krockar med någon utan att visa något som helst intresse för den man körde på. - Folk som tycker det är ballt att åka slalom i liften vilket resulterar i stoppning av den. - Jag stör mig alltså på folk som är nonchalanta för andras trevnad och upplevelse. Även de som inte bryr sig om regler och varför de finns. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Saker som irriterar mig i backen
Tillbaka
Topp