Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Saker som irriterar mig i backen
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Wallstedt" data-source="post: 600390"><p>*Jag hatar småiritterande barn (oftast på ca 7 - 11 år) som ska åka i parken, ex. en gång när det var en liten tjej och hennes bror som skulle hoppa! (det var en röd line med 4 hopp på rad) Först så tar det ett jävla tag innan dom ens kommer till kicken efter som en retaderad inavlad idiot skulle åkt bättre skidor än dom, och när dom väl kom fram till kicken hade dom ju självklart så jävla lite fart så att dom små rackarna var tvugna att rent ut sagt klättra upp för kicken vilket tog ett jävla bra tag! och när dom väl har bestigit den "stora" kicken så står dom och små pratar på landningen ännu några minuter, och det såg ut nått liknande dom 3 andra hoppen med.. </p><p></p><p>*Jag stör mig också jävligt mycket på vuxna människor oftast danskar, polaker eller nått liknande som har kafferep bredvid/bakom kicken och sen när man vinkar åt dom att dom ska flytta på sig så vinkar dom bara glatt tillbaka och forsätter sedan sin diskussion på kicken med resten av släkten som alltid är med</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Wallstedt, post: 600390"] *Jag hatar småiritterande barn (oftast på ca 7 - 11 år) som ska åka i parken, ex. en gång när det var en liten tjej och hennes bror som skulle hoppa! (det var en röd line med 4 hopp på rad) Först så tar det ett jävla tag innan dom ens kommer till kicken efter som en retaderad inavlad idiot skulle åkt bättre skidor än dom, och när dom väl kom fram till kicken hade dom ju självklart så jävla lite fart så att dom små rackarna var tvugna att rent ut sagt klättra upp för kicken vilket tog ett jävla bra tag! och när dom väl har bestigit den "stora" kicken så står dom och små pratar på landningen ännu några minuter, och det såg ut nått liknande dom 3 andra hoppen med.. *Jag stör mig också jävligt mycket på vuxna människor oftast danskar, polaker eller nått liknande som har kafferep bredvid/bakom kicken och sen när man vinkar åt dom att dom ska flytta på sig så vinkar dom bara glatt tillbaka och forsätter sedan sin diskussion på kicken med resten av släkten som alltid är med [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Saker som irriterar mig i backen
Tillbaka
Topp