Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Övrig utrustning
Saknas det sula? (Salomon QST 70W)
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Tele777" data-source="post: 1297804" data-attributes="member: 175082"><p>Hej,</p><p></p><p>blev fundersam när jag packade ner dotterns pjäxor (Salomon QST 70W) efter en veckas åkning. Saknas det en "sula" i ytterskon? Bara svarta plastribbor som innerskon står på (se bilden). </p><p>Jag tycker det verkar konstigt. "Alla" andra pjäxor verkar ha en sån sula men inte dessa.</p><p>Jag köpte pjäxorna begagnat.</p><p>Hon har inte klagat på att det gör ont eller något annant, utan tycker de sitter bra på fötterna. Det har hoppats och kört ganska ordentigt i slagiga backar så det verkar ju funka ändå. Däremot kan det ju isolera bättre med en sula, för kylan och punktbelastning tänker jag.</p><p></p><p>Någon som har likadana och kan bekräfta om det ska vara en sula i ytterskon?</p><p></p><p>Mvh</p><p>Emil</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Tele777, post: 1297804, member: 175082"] Hej, blev fundersam när jag packade ner dotterns pjäxor (Salomon QST 70W) efter en veckas åkning. Saknas det en "sula" i ytterskon? Bara svarta plastribbor som innerskon står på (se bilden). Jag tycker det verkar konstigt. "Alla" andra pjäxor verkar ha en sån sula men inte dessa. Jag köpte pjäxorna begagnat. Hon har inte klagat på att det gör ont eller något annant, utan tycker de sitter bra på fötterna. Det har hoppats och kört ganska ordentigt i slagiga backar så det verkar ju funka ändå. Däremot kan det ju isolera bättre med en sula, för kylan och punktbelastning tänker jag. Någon som har likadana och kan bekräfta om det ska vara en sula i ytterskon? Mvh Emil [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Övrig utrustning
Saknas det sula? (Salomon QST 70W)
Tillbaka
Topp