Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Sälen 07/08
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Carled" data-source="post: 335534" data-attributes="member: 46762"><p>Jag jobbade extra i Lindvallen 1 vecka i våras, så lite insikt har jag. </p><p>Boende: inte centralt, verkligen inte centralt, men jäkligt trevligt.</p><p>Arbetet: Jag jobbade i skidskolan, vilket var lite småslitigt, speciellt iom. att jag inte hade tid att komma in i det, jag hade bara de grupper jag hade, det blev inga nya grupper som jag kunde behandla annorlunda.</p><p>Personalen: Antagligen största pluset, alla är grymt trevliga och roliga och jag märkte direkt att det var grym stämning... Allt snortorkande och knappliftsåkande svetsar väl ihop antar jag...</p><p></p><p>Det finns eg. inga fördelar med Sälen jämfört med Åre. Arbetet är likadant, den enda skillnaden är att Åre erbjuder ordentlig privat åkning på fritiden och bättre röj på kvällarna.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Carled, post: 335534, member: 46762"] Jag jobbade extra i Lindvallen 1 vecka i våras, så lite insikt har jag. Boende: inte centralt, verkligen inte centralt, men jäkligt trevligt. Arbetet: Jag jobbade i skidskolan, vilket var lite småslitigt, speciellt iom. att jag inte hade tid att komma in i det, jag hade bara de grupper jag hade, det blev inga nya grupper som jag kunde behandla annorlunda. Personalen: Antagligen största pluset, alla är grymt trevliga och roliga och jag märkte direkt att det var grym stämning... Allt snortorkande och knappliftsåkande svetsar väl ihop antar jag... Det finns eg. inga fördelar med Sälen jämfört med Åre. Arbetet är likadant, den enda skillnaden är att Åre erbjuder ordentlig privat åkning på fritiden och bättre röj på kvällarna. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Sälen 07/08
Tillbaka
Topp