Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Sälen 07/08
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="AnotherLife" data-source="post: 336609" data-attributes="member: 48870"><p>D*d åt Sälen säger jag. Visst schysst att kunna glida upp en helg och "åka skidor" men vilken skidåkning är det? 500m långa backar i skogen, kids överallt, pensionärer och dålig snö...</p><p></p><p>Satsa på en svensk ort med något bättre förhållande ex. Kittelfjäll, Riksgränsen, Hemavan eller likn. Om du vill ha nära till resten av landet så kanske Funäsdalen/Ramundberget är ett schysst alternativ. </p><p></p><p>Annars satsa på Norge, Alperna eller resten av den riktiga skidvärlden!!!</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="AnotherLife, post: 336609, member: 48870"] D*d åt Sälen säger jag. Visst schysst att kunna glida upp en helg och "åka skidor" men vilken skidåkning är det? 500m långa backar i skogen, kids överallt, pensionärer och dålig snö... Satsa på en svensk ort med något bättre förhållande ex. Kittelfjäll, Riksgränsen, Hemavan eller likn. Om du vill ha nära till resten av landet så kanske Funäsdalen/Ramundberget är ett schysst alternativ. Annars satsa på Norge, Alperna eller resten av den riktiga skidvärlden!!! [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Sälen 07/08
Tillbaka
Topp