Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Nordiska fjäll
Sälen är bäst just nu!
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="jej-je" data-source="post: 31347" data-attributes="member: 30408"><p>Ramundberget ska absolut inte förringas. Var där för ett par år sedan och de hade bra brant åkning i de östra delarna av anläggningen. Nackdelen med Ramundberget är att de ligger lite avsides för en weekend. En längre tid skulle jag inte vilja vistas där då variationen är väldigt liten. Det kan också vara mycket kallt i Ramundberget vid denna tid på året. Åker man till Ramundberget kan man lika gärna åka till Åre. Och dem emellan är stor skillnad. Sälen hade ca 75 cm natursnö varav 40 cm var porös och på sina håll orörd. Lindvallen kan jag också hålla med dig om att det inte är någon höjdare. Och nej jag bor inte i Sälen. Skulle aldrig falla mig in att bosätta mig där. </p><p></p><p>Vad jag ville få ut av mitt inlägg var att Sälen är bäst just nu och inte i allmänhet.</p><p></p><p>Tack</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="jej-je, post: 31347, member: 30408"] Ramundberget ska absolut inte förringas. Var där för ett par år sedan och de hade bra brant åkning i de östra delarna av anläggningen. Nackdelen med Ramundberget är att de ligger lite avsides för en weekend. En längre tid skulle jag inte vilja vistas där då variationen är väldigt liten. Det kan också vara mycket kallt i Ramundberget vid denna tid på året. Åker man till Ramundberget kan man lika gärna åka till Åre. Och dem emellan är stor skillnad. Sälen hade ca 75 cm natursnö varav 40 cm var porös och på sina håll orörd. Lindvallen kan jag också hålla med dig om att det inte är någon höjdare. Och nej jag bor inte i Sälen. Skulle aldrig falla mig in att bosätta mig där. Vad jag ville få ut av mitt inlägg var att Sälen är bäst just nu och inte i allmänhet. Tack [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Nordiska fjäll
Sälen är bäst just nu!
Tillbaka
Topp