Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Nordiska fjäll
Sälen är bäst just nu!
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="jej-je" data-source="post: 31350" data-attributes="member: 30408"><p>Höru Fogy!</p><p>Eftersom att du studerar i Linköping så måste väl du kunna läsa och då ber jag dig att göra DET. Jag bedömmer skidort efter snötillgång och varierade skidmöjligheter. Lappland har säkert någon anläggning med mer snö. Men i Lappland är det fruktansvärt kallt och mörkt i denna årstid. Storleken på deras anläggningar är väl också ett minus när man söker variation. Tror inte heller att de har några parker av högre klass, så därför säger jag på nytt att:</p><p></p><p>SÄLEN ÄR BÄST I SVERIGE FÖR STUNDEN, INTE I ALLMÄNHET. DÄRFÖR ATT DÄR FINNS GOTT OM SNÖ MED MÖJLIGHETER ATT ÅKA OFFPIST, BRÄNNA VÄLPREPPAT OCH HOPPA HÖGT.</p><p></p><p>Det hoppar i allefall jag högt för........</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="jej-je, post: 31350, member: 30408"] Höru Fogy! Eftersom att du studerar i Linköping så måste väl du kunna läsa och då ber jag dig att göra DET. Jag bedömmer skidort efter snötillgång och varierade skidmöjligheter. Lappland har säkert någon anläggning med mer snö. Men i Lappland är det fruktansvärt kallt och mörkt i denna årstid. Storleken på deras anläggningar är väl också ett minus när man söker variation. Tror inte heller att de har några parker av högre klass, så därför säger jag på nytt att: SÄLEN ÄR BÄST I SVERIGE FÖR STUNDEN, INTE I ALLMÄNHET. DÄRFÖR ATT DÄR FINNS GOTT OM SNÖ MED MÖJLIGHETER ATT ÅKA OFFPIST, BRÄNNA VÄLPREPPAT OCH HOPPA HÖGT. Det hoppar i allefall jag högt för........ [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Nordiska fjäll
Sälen är bäst just nu!
Tillbaka
Topp