Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Nordiska fjäll
Sälen är bäst just nu!
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="FredrikCarlbom" data-source="post: 31357" data-attributes="member: 17217"><p>Pojken-i-gungan: Det kan hända att de som skriker mest om att Sälen är dåligt är dåliga skidåkare, och även om jag inte är så bra själv så måste jag säga att det finns klart bättre ställen än Sälen. Dock så skulle jag kunna tänka mig att ha en liten skitbacke med 100 meters fallhöjd hemma, visst jag skulle klaga på den (som alla svenskar gör) men jag skulle åka i den mycket.</p><p>Om jag får välja mellan en vecka i Åre och en vecka i Sälen så skulle det 9 fall av 10 bli Åre, men det gör inte Sälen dåligt. Det är bara det att man är bortskämd med branta långa backar och åkning över trädgränsen...</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="FredrikCarlbom, post: 31357, member: 17217"] Pojken-i-gungan: Det kan hända att de som skriker mest om att Sälen är dåligt är dåliga skidåkare, och även om jag inte är så bra själv så måste jag säga att det finns klart bättre ställen än Sälen. Dock så skulle jag kunna tänka mig att ha en liten skitbacke med 100 meters fallhöjd hemma, visst jag skulle klaga på den (som alla svenskar gör) men jag skulle åka i den mycket. Om jag får välja mellan en vecka i Åre och en vecka i Sälen så skulle det 9 fall av 10 bli Åre, men det gör inte Sälen dåligt. Det är bara det att man är bortskämd med branta långa backar och åkning över trädgränsen... [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Nordiska fjäll
Sälen är bäst just nu!
Tillbaka
Topp