Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Nordiska fjäll
sälen över ski & rock helgen !
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Markus_Backlund" data-source="post: 420871" data-attributes="member: 83114"><p>Lite info som jag lyckats fått fram.....</p><p></p><p>Högfjällshotellet kör: Mustasch, Rydell & Quick samt Du och Jag</p><p></p><p>Hc har hittils bokat Takida på fredagen</p><p></p><p>enligt Sälen360 står det:</p><p></p><p>"Traditionell säsongsavslutning på Lindvallen tillsammans med Ebba Gold och Vi 3. " under v17.</p><p></p><p>Så nog f*n kommer det vara Ski & Rock men kanske inte som det tidigare vart.</p><p>Det tråkiga är att Ski-star fått storhetsvansinne och kräver att alla som ska hyras deras stugor under v17 måste vara över 23 år (med undantag för vissa stugor i Tandådalen och Hundfjället) och om du vill bo i Lindvallen eller Högfjället så måste man oxå lösa SkiPass för alla bäddar i stugan :-(</p><p></p><p>Som tur är så fnns det fler som har stugor i Sälen än Ski-Star. Själv kommer vi bo med gångavstånd till HC vilket är att rekommendera.</p><p></p><p>Så packa ryggsäcken och ladda inför en traditionell avslutning med mycket sol och svalkande dryck.</p><p></p><p>Och så kan man ju alltid hoppas att dom gör som för 2 år sedan när det var gott om snö och bjuder på en extra helg med gratis skidåkning....</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Markus_Backlund, post: 420871, member: 83114"] Lite info som jag lyckats fått fram..... Högfjällshotellet kör: Mustasch, Rydell & Quick samt Du och Jag Hc har hittils bokat Takida på fredagen enligt Sälen360 står det: "Traditionell säsongsavslutning på Lindvallen tillsammans med Ebba Gold och Vi 3. " under v17. Så nog f*n kommer det vara Ski & Rock men kanske inte som det tidigare vart. Det tråkiga är att Ski-star fått storhetsvansinne och kräver att alla som ska hyras deras stugor under v17 måste vara över 23 år (med undantag för vissa stugor i Tandådalen och Hundfjället) och om du vill bo i Lindvallen eller Högfjället så måste man oxå lösa SkiPass för alla bäddar i stugan :-( Som tur är så fnns det fler som har stugor i Sälen än Ski-Star. Själv kommer vi bo med gångavstånd till HC vilket är att rekommendera. Så packa ryggsäcken och ladda inför en traditionell avslutning med mycket sol och svalkande dryck. Och så kan man ju alltid hoppas att dom gör som för 2 år sedan när det var gott om snö och bjuder på en extra helg med gratis skidåkning.... [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Nordiska fjäll
sälen över ski & rock helgen !
Tillbaka
Topp