Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Nordiska fjäll
Sälen på måndag den 30.e mars
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="jet" data-source="post: 1202933" data-attributes="member: 43615"><p>Det finns massor av saker som man får göra även om det inte rekommenderas. Till exempel att spika fast handen hemma i köksbordet. Att det inte är förbjudet innebär inte nödvändigtvis att man måste göra det.</p><p></p><p>Jag hade faktiskt högre tankar om folk som befolkar detta forumet och kallar sig entusiaster och ger sken av att bejaka kulturen kring skidåkning. Det är lätt försöka flytta ansvaret till staten eller anläggningarna men i slutändan så står man där själv med konsekvenserna av sitt handla.</p><p>I era fall framstår det endast som att era egoistiska nöjen går före allt annat. </p><p></p><p>”Ingen kan stå över de ansvar som varje person nu har och den som bryter mot råd och anvisningar, som till exempel en onödig resa i landet, tar på sig ett mycket tungt ansvar.</p><p></p><p>– Insikten om krisens allvar måste delas av alla”</p><p></p><p>Jag bor i Sälen. Tillhör en riskgrupp och har ett par besök inbokade på vårdcentralen inom dom närmaste dagarna. Hade varit tråkigt att råka springa på någon av er där oavsett anledning.</p><p></p><p>Med det sagt så tänker jag inte heller dela med mig av varken nuvarande snöförhållanden eller väder.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="jet, post: 1202933, member: 43615"] Det finns massor av saker som man får göra även om det inte rekommenderas. Till exempel att spika fast handen hemma i köksbordet. Att det inte är förbjudet innebär inte nödvändigtvis att man måste göra det. Jag hade faktiskt högre tankar om folk som befolkar detta forumet och kallar sig entusiaster och ger sken av att bejaka kulturen kring skidåkning. Det är lätt försöka flytta ansvaret till staten eller anläggningarna men i slutändan så står man där själv med konsekvenserna av sitt handla. I era fall framstår det endast som att era egoistiska nöjen går före allt annat. ”Ingen kan stå över de ansvar som varje person nu har och den som bryter mot råd och anvisningar, som till exempel en onödig resa i landet, tar på sig ett mycket tungt ansvar. – Insikten om krisens allvar måste delas av alla” Jag bor i Sälen. Tillhör en riskgrupp och har ett par besök inbokade på vårdcentralen inom dom närmaste dagarna. Hade varit tråkigt att råka springa på någon av er där oavsett anledning. Med det sagt så tänker jag inte heller dela med mig av varken nuvarande snöförhållanden eller väder. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Nordiska fjäll
Sälen på måndag den 30.e mars
Tillbaka
Topp