Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Nordiska fjäll
Sälen på måndag den 30.e mars
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Christiam" data-source="post: 1203008" data-attributes="member: 136280"><p>Alla kommer troligen få viruset men det blir tufft om många får det samtidigt. Frågan är vart jag begränsar smittspridningen bäst, på jobbet med ca 300 elever eller i Stöten 17 mil hemifrån... jag kör på Stöten.</p><p>Förövrigt kör jag ingen SUV, utifrån alla Corona experter på internet så är det ju SUV förare med 08 som riktnummer som sprider Corona så ingen behöver vara rädd för mig.</p><p></p><p>Edit: förklara istället vad som är fel istället för att göra arg gubbe. Samhällsspridning har vi redan,kommer äta alla måltider i stugan, bara en som besöker affären, inga problem att hålla avstånd i liftkö, kommer inte behöva stanna på vägen upp eller ner. Stöten är inte som Åre med ett helt samhälle runt anläggningen.</p><p>Det är klart vi inte måste åka, vi överlever absolut utan denna skidresa men förstår ärligt inte varför jag ska stanna hemma. Förklara gärna för mig.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Christiam, post: 1203008, member: 136280"] Alla kommer troligen få viruset men det blir tufft om många får det samtidigt. Frågan är vart jag begränsar smittspridningen bäst, på jobbet med ca 300 elever eller i Stöten 17 mil hemifrån... jag kör på Stöten. Förövrigt kör jag ingen SUV, utifrån alla Corona experter på internet så är det ju SUV förare med 08 som riktnummer som sprider Corona så ingen behöver vara rädd för mig. Edit: förklara istället vad som är fel istället för att göra arg gubbe. Samhällsspridning har vi redan,kommer äta alla måltider i stugan, bara en som besöker affären, inga problem att hålla avstånd i liftkö, kommer inte behöva stanna på vägen upp eller ner. Stöten är inte som Åre med ett helt samhälle runt anläggningen. Det är klart vi inte måste åka, vi överlever absolut utan denna skidresa men förstår ärligt inte varför jag ska stanna hemma. Förklara gärna för mig. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Nordiska fjäll
Sälen på måndag den 30.e mars
Tillbaka
Topp