Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Nordiska fjäll
Sälen som första säsong?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="FF" data-source="post: 445904" data-attributes="member: 40931"><p>Ja du, jag har sagt det förrut och jag säger det igen. I mina ögon är det helt efterblivet att säsonga i sälen när man lika gärna kan åka till en alport. Sen finns det några som förespråkar stället, oftast för "det är mycket trevligt folk" "det ligger närmre" eller "det är inget fel på stället". Nu kommer väl dessa säkert flamea mig, men det finns ingen anledning att åka dit, SPECIELLT inte första gången, eftersom du uppenbarligen löper nån slags risk att bli indoktrinerad i misären och tro att det är värt att återvända till.</p><p></p><p>Åk till nån av de mer populära alporterna, ex st anton, chamonix, verbier, VDI, VT etc så kommer du inte kunna bli besviken på varken åkning eller fest. Ärligt talat. Vad det gäller jobben är nog cham lättast att hitta jobb i. Ta nåt jobb i ex bar eller restaurant så kommer du kunna åka skidor varenda dag om du vill.</p><p></p><p>Är du parkråtta är det kanske iofs en anna femma. Inte jättebra parker på dessa ställen (skulle tro verbier är bäst på park), så vitt jag förstår, men detta är väl inte fantastiskt i sälen heller?</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="FF, post: 445904, member: 40931"] Ja du, jag har sagt det förrut och jag säger det igen. I mina ögon är det helt efterblivet att säsonga i sälen när man lika gärna kan åka till en alport. Sen finns det några som förespråkar stället, oftast för "det är mycket trevligt folk" "det ligger närmre" eller "det är inget fel på stället". Nu kommer väl dessa säkert flamea mig, men det finns ingen anledning att åka dit, SPECIELLT inte första gången, eftersom du uppenbarligen löper nån slags risk att bli indoktrinerad i misären och tro att det är värt att återvända till. Åk till nån av de mer populära alporterna, ex st anton, chamonix, verbier, VDI, VT etc så kommer du inte kunna bli besviken på varken åkning eller fest. Ärligt talat. Vad det gäller jobben är nog cham lättast att hitta jobb i. Ta nåt jobb i ex bar eller restaurant så kommer du kunna åka skidor varenda dag om du vill. Är du parkråtta är det kanske iofs en anna femma. Inte jättebra parker på dessa ställen (skulle tro verbier är bäst på park), så vitt jag förstår, men detta är väl inte fantastiskt i sälen heller? [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Nordiska fjäll
Sälen som första säsong?
Tillbaka
Topp