Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Nordiska fjäll
Sälen under sportlovet - åka bra, men festa bäst?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Polar" data-source="post: 233442" data-attributes="member: 912"><p>Festa tycker jag man gör bäst på HC. Är inga problem att åka ifrån Lindvallen eller Tandådalen eller Hundfjället därifrån. HC-bussen går ett par gånger på kvällen. Både dit och hem. Gå in på www.hc.se för att kolla mer exakt på tider. Man kan även ta taxi. Vet inte vad det kostar ifrån tandådalen/hundfjället. Men ifrån Lindvallen så borde det gå på runt 170 kr skulle jag tro. Har själv bott i Lindvallen men vi hade personal rabatt på taxin så vet inte exakt vad det kostar för turister. Men borde vara runt 170 skulle jag tro. Det går inte att gå hem ifrån HC, kanske om man bor på högfjälle men skulle inte rekommendera det då vägen är väldigt mörkt och trång. Bättre att ta bussen, taxi eller egen bil. </p><p></p><p>Åker gör man bäst i Hundfjället. Men det är mycket vad du gillar för typ av åkning. är du mer inne på park åkning så är tandådalen bäst. Det går även skidbussar mellan ställerna som är gratis om du har liftkort.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Polar, post: 233442, member: 912"] Festa tycker jag man gör bäst på HC. Är inga problem att åka ifrån Lindvallen eller Tandådalen eller Hundfjället därifrån. HC-bussen går ett par gånger på kvällen. Både dit och hem. Gå in på www.hc.se för att kolla mer exakt på tider. Man kan även ta taxi. Vet inte vad det kostar ifrån tandådalen/hundfjället. Men ifrån Lindvallen så borde det gå på runt 170 kr skulle jag tro. Har själv bott i Lindvallen men vi hade personal rabatt på taxin så vet inte exakt vad det kostar för turister. Men borde vara runt 170 skulle jag tro. Det går inte att gå hem ifrån HC, kanske om man bor på högfjälle men skulle inte rekommendera det då vägen är väldigt mörkt och trång. Bättre att ta bussen, taxi eller egen bil. Åker gör man bäst i Hundfjället. Men det är mycket vad du gillar för typ av åkning. är du mer inne på park åkning så är tandådalen bäst. Det går även skidbussar mellan ställerna som är gratis om du har liftkort. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Nordiska fjäll
Sälen under sportlovet - åka bra, men festa bäst?
Tillbaka
Topp