Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Nordiska fjäll
Sälen-väggen
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="fakiedropdude" data-source="post: 8176" data-attributes="member: 13987"><p>var finns bästa åkningen i sälen?</p><p>innebär offpist 2 sekunders åkning i 10cm:s "djup"-snö?</p><p>finns det några bra parker?</p><p>har för mig att det finns en (tävlings-)puckel på Hundfjället, stämmer det?</p><p></p><p>när jag var 9 år(1989) och hade åkt skidor i totalt ca 4 veckor så var min stora skiddröm att ta mig nerför den ökända superbranten "VÄGGEN" på Hundfjället. Stolt och med gott självförtroende efter att ha tagit svarta märket i skidskolan så gjorde jag det tillsammans med pappa sista dagen på sportlovet. så här efteråt kan man ju fråga sig hur stor den här bravaden egentligen är, dvs hur mycket till brant är egentligen VÄGGEN?</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="fakiedropdude, post: 8176, member: 13987"] var finns bästa åkningen i sälen? innebär offpist 2 sekunders åkning i 10cm:s "djup"-snö? finns det några bra parker? har för mig att det finns en (tävlings-)puckel på Hundfjället, stämmer det? när jag var 9 år(1989) och hade åkt skidor i totalt ca 4 veckor så var min stora skiddröm att ta mig nerför den ökända superbranten "VÄGGEN" på Hundfjället. Stolt och med gott självförtroende efter att ha tagit svarta märket i skidskolan så gjorde jag det tillsammans med pappa sista dagen på sportlovet. så här efteråt kan man ju fråga sig hur stor den här bravaden egentligen är, dvs hur mycket till brant är egentligen VÄGGEN? [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Nordiska fjäll
Sälen-väggen
Tillbaka
Topp