Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Nordiska fjäll
Sälen-väggen
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="TheDanne" data-source="post: 8187" data-attributes="member: 29118"><p>Offpist området vid väggen i alla ära men egentligen kan det väl disskuteras om det verkligen finns någon offpiståkning i Sälen...</p><p>Ska jag rek. något så prova att åka upp till Stöten när det har snöat riktigt någon gång. Åk upp så du kommer till toppen av Älvan-backan. Hoppa över ett litet trästaket och sedan är det bara att ta sickte på det lilla grustaget nere vid vägen. Ett riktigt bra åk om det har snöat. Det bjuder på ganska brant åkning i början som sedan övergår till skogsåking ända ner till vägen. Men framförallt så tar det lite längre än 1 1/2 min. innan man är nere, lifta tillbaka.</p><p>Ha det!</p><p>// Tiger</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="TheDanne, post: 8187, member: 29118"] Offpist området vid väggen i alla ära men egentligen kan det väl disskuteras om det verkligen finns någon offpiståkning i Sälen... Ska jag rek. något så prova att åka upp till Stöten när det har snöat riktigt någon gång. Åk upp så du kommer till toppen av Älvan-backan. Hoppa över ett litet trästaket och sedan är det bara att ta sickte på det lilla grustaget nere vid vägen. Ett riktigt bra åk om det har snöat. Det bjuder på ganska brant åkning i början som sedan övergår till skogsåking ända ner till vägen. Men framförallt så tar det lite längre än 1 1/2 min. innan man är nere, lifta tillbaka. Ha det! // Tiger [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Nordiska fjäll
Sälen-väggen
Tillbaka
Topp